2012-09-20
20:45:56

Dagen...
Idag hade vi ingen riktigt skola utan vi åkte till en Friidotts "arena" i stenkullen och skulle stå vid olika stationer och vara ledare typ! Jag och Jenny och en tjej som heter Emma hamnade på att ta tid på 60m. Vilket var okej i början. Men efter ett tag blev de väldigt mycket tider och ungarna sket i de vi sa, de var kallt osv.

Vi har nog sagt samanlagt jag jenny och emma sagt runt 500 tider.. I slutan va de väldigt slöddrigt att säga tiderna.. Haha jag fick lixom tänka efter innan jag pratade!!

Men de värsta va nog en lärare som stod brevid mig när jag tog tiden, som jag skulle säga tiden till. Hon stod lixom och snackade skit om sina elever med mig.. :oo
Blev faktiskt ganska förbannad. Så jag sa ingenting och bara glodde lite surt på henne, och då började hon ovandla meningarna. typ: Haha oooj va dom springer långsamt (Jag gav henne en blick) Men Hehe de är ju gulllit..
Åhh Kärring...

Ahja


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: