2012-09-03
17:56:28

Bussar
Bussarna går ju väldigt sällan här ute på landet vid 10-14.00..... så idag när jag skulle hem från Tåget så kom de ju ingen buss... Så jag fick gå hem vilket är ganska jobbigt då de är mycket jobbiga backar att gå upp för! Men iof var de bra! Så fick jag lite träning! De tog ca 25 min så de va en okej promenad!
Snart så ska jag cykla till stallet vilket oxå är ganska jobbigt då de är ganska mycket jobbiga backar! Men men träning är gött! Idag har jag inte heller ätit något godis! Jag tog en Chokladboll som var kvar från de lilla jag gjorde igår. Så de va ändå okej! Så imon är de INGA sötsaker som gäller. Utan bara nyttigt! Typ frukt och grönsaker!
Måste även börja styrketräna så att man ser lite biff ut! Bli som en gladiator ;) Haha

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: