2012-09-17
20:39:09

Äntligen har vi fått Datorerna.
Kom till skolan runt 10 i 11 då vi SKULLE börjat halv 12. Men matte läraren kommer inte så vi fick rast till 1 då vi skulle på information om datorerna.

En liten mini, Dell dator fick vi som jag hoppas ska funka bra! :D

dock så är den inte i full gång än då jag inte har inloggningen till internet osv. Men de fixar sig imon hoppas jag! måste dock köpa något fint dator fodral då vi fick en väska att ha dom i och den är extremt ful, ganska klumpig och går inte ner i min väska så då måste jag gå runt och släpa på båda väskorna. ;P Haha

Jaja, Förhoppningsvis blir de bra och mer bloggning osv ;)

(Hittar ingen bild på den, men får väll ta kort på den någon dag ;) Haha)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: