2012-10-15
21:21:30

Tjoo, legat kass med bloggningen idag med
Men så är de när man går i skolan och har häst. Då hinner jag bara med att data nörda på kvällarna!

Skolan var chill fick tillbaks matteprov som gick WooopWooop, BRA! Hade massa olika lektioner. Ganska seg dag ändå, Men men de funkade.

åker tåget hem som är ca 3 min sent. När jag kommer så ser jag att de inte står några bussar dör. Dom går 10 i men ska vänta på tåget om de är några min sent MEN NEJ. Dom jävlarna(OCH JA DOM ÄR JÄVLAR) hade åkt och klockan var 51.. så jag fick ta mitt pick och pack och vandra hem... Gött att jag fick en promenad på 20-30 min men mindre kul med väska och dator osv... PUSS PÅ VÄSTTRAFIK..
 
Västtrafik- makes people walk.
Kände att de stämde ganska bra idag.
 

HAHAHAHAHA ASSÅ....
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: