2012-10-17
22:40:42

Ridprofilen 17/10-12
Hon gick hur bra som helst! När jag hoppade runt 70 så hoppade hon kanon och jag red verkligen bra måste jag säga! Dock kunde jag rättat galoppen där de blev fel snabbare men de funkade bra ändå!
När vi sedan skulle hoppa lite högre så började jag rida anorlunda vilket jag ALLTID gör vilket jag INTE ska göra.. Jag ska rida som på småhindrerna. Men gjorde i alla fall inte de så de blev lite hackigt på första hindret nästan alla gånger och hon stannade någon gång, Hoppade stillastående osv men alla andra hinder gick kanon! Hoppade lixom en (enligte mig breeeed) BREEEED trippellbarr(stavas de ens så?) på 90 som gick jätte bra men som jag var yber rädd för innan!
Kom så sjukt bra på ett räcke och woow va hon hoppade! <3

Hoppade även en svinrygg (HAHA) vilket var lite läskigt (för er som inte vet va svinrygg är så är de en trippelbarr fast med lika låg bakbomm som frambom
Alltså första bommen låg - Andra bommen högre - 3 bommen i samma höjd som första bommen ;))

Men vilket fall så behöver jag träna på att hoppa lite högre och rida som jag gör på de låga, bara flyta på md samma självförtroende vilket dock är svår om man är lite hopp/höjdrädd eller va man ska säga.. Men de ska jobbas på!

Dagen slutade dock med att hon hade rivit heeeeelt inredningen i transporten... -_-'' Gaaah
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: