2012-10-08
10:02:35

Rida ut
Denna veckan kommer bestå bara utav att rida ut fram tills på fredag då jag ska träna för Sandra!!
Bara rida ut och ha kul galoppera i skogen och släppa loss från allt allvar lite. Hon har gått ganska mycket och hårt i hoppningen nu så de känns som att de är välbehövligt och bara wroooooom i skogen. ;)


Om 2 veckor så blir de tävling i Alingsås. LC+5 - LC+5
Vilket jag inte är jätte taggad på de då de känns konstigt att gå upp i höjderna när man inte klarar de lägre. Men jag får ställa upp för laget i DIV 2 finalen. Rider jag bara på så hoppar hon, Höjden är lixom inga problem. Men jaja. Vi får se hur de går ;)


PUSS PUSS NU SKA JAG GÅ TILL ICA MED JENNYYYY :D
 

Kommentar:
#1: Emelie

Sv: Tack du med!

Btw as grym header !! <3
Kram <3

Kommentera jätte gärna tips och förslag <3

2012-10-08 @ 19:57:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: