2012-10-07
18:40:04

Resultat - MARK
LD+5 (75cm)- KASS runda rent ut sagt.. Jag var nervös tror jag så jag satt och höll och ville rida fint så de blev inte bra för hon gick i undertempo osv.. Så hon stannade på sista som var ur sväng från utgången! Skulle vart på henne mycket mer då jag VET att hon inte vill gå ifrån utgången. Men så klart va jag ju inte de och fick ett stopp där!...

8 Fel var av 4 tidsfel

LC (80cm)- 
Kom till 2:an som var från utgången och hon tjurar ihop toootalt.. så hon stanna och börja stegra studsa och aah. Men kom igen och hon hoppa resten av banan huuur fint som helst och gick i ett bra tempo. Framåt och hade riktigt bra bjudning! Hade lixom snabbast tid av 4:a felarna och vissa av dom hade ett ner.. Hahah Så ahh fort gick de tydligen! ;)
Men riktigt nöjd med den rundan!

4 Fel

Film på LC rundan kommer innom kort, Hehe
Har tyvär inga bilder då de regnade typ hela tiden i MarK :((

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: