2012-10-13
23:14:00

NU måste de bli ändring!
Sitter här i min säng med en liten skål chips och en liten skål ostbågar och en 1,5 liters dricka...

Och imon är de slut med detta! Nu ska de verkligen bli ändring på detta inget godis på vardagar och helst inget på helger heller, utan då ska de vara dipp och grönsaker - Mycket godare och myyyycket nyttigare!!
Detta kommer bli sjukt tufft men har jag ett tuggumi paket och lämnar pengarna hemma så är de iiinga problem tror jag för då har jag något att tugga på men inget att köpa för (Y)

Så imon börjar mitt nyttiga liv!

Har försökt med detta innan men de har inte gått så bra, Men har fått godis osv av andra men näpp inte ens de ska jag tacka ja till nu. :D

Tro ni jag kommer klara de?? 
Jag SKA klara de men de kommer bli tufft!!!!
 
Bild lånad från http://victoriaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: