2012-10-10
22:34:04

MYS VÄDER
Riktigt mysigt väder har de varit idag och jag hoppas påde samma idag!

När jag cykla hem från staller var de kallt, de "rök" när man andades, de luktade jul, jag lyssnade på jul musik och de lös machaller(stav) På ett ställe.. Asså de var bara snön som saknades!!
Tycker verkligen om detta vädret. Varma och gosiga kläder, Vantar, Mössor <3

Ja, Nu ska jag gå och lägga mig! Upp typ som vanligt 20 i 6 och äta o fixa och sen bär de av till skolan! ;) Har typ 4 lektioner imon och slutar 10 över 2!! ::))
Kysskyss

Kommentar:

Vill du tävla om en ny och fräsch höst-design? Missa inte chansen att vinna en då!

http://emmakarlssonz.blogg.se/2012/october/vinn-en-desing.html

2012-10-11 @ 18:17:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: