2012-10-31
12:24:38

KL 3
Kl 3 så rider jag med Emmy men känner jag oss rätt så är vi alltid snabbare och kommer iväg tidigare. Men jag åker upp vid kvartöver halv 2 så är jag där typ kvart i 2 så fixar jag allt innan jag rider så slipper jag göra de efter! Hääärligt, Då är se bara borsta av och sen släppa ut henne och sen åka hem ;)
Vi ska ju som sagt rida upp till backarna i ingared och styrke/konditions träna + ha fett kul. Hästarna kommer nog va fett pigga och glada vilket alltid är lika kul när man sitter och inte har mycket att säga till om och dom bockar och har sig!! HAHA

Jaja, PUSSS PUSSSS ses sedan bloggishen

Kommentar:
#1: Emmy

Varför lägger du upp så fula bilder på oss... Mongo

Svar: söööta :D
Jennifer Ekberg

2012-10-31 @ 13:30:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: