2012-10-15
22:08:25

Idag blev de Dressyr uteritt.
Hon var så amazing i skritten och traven och hon har nog aldrig jobbat på så bra med mig som hon gjorde idag. Dock när jag skulle galoppera så blev hon pigg och taggad och de förstår jag efter som att hon vila igår och skrittades i förgår. Men hon studsa och höll på så fort de blev jobbig och hon inte ville galoppera kort. Och de värsta är att jag väger inte så mycket så när hon kickar så flygar jag fram som en vante. Så MÅSTE träna på att bli tung i rumpan. Asså även om hon kickar jag jag sitter ner så åker jag inte av för balansen finns (Haha nu kommer jag säkert åka av bara för de xD) Men asså jag får verkligen inte släppa sätet för hon vill ju få mig ur balans för att slippa jobba. Så NER I SADELN!!
Gick faktiskt bättre efter några så. då fick jag verkliegn in sitsen och hon lugnade sig och tänkte nog attd e inte var någon ide att försöka! ;)

travade sedan lite och skrittade henne i låg form och sedan fick hon lång tyglar dom sista 15 minutrarna :)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: