2012-10-17
15:43:03

Hemma
Fick sluta mycket tidigare så jag åkte hem med en gång, så nu har jag hunnit va inte med Zlatan i  20 min och ätit har jag gjort. Nu ska jag byta om och vid typ 4- kvart över 4 åker jag till stallet!! Och då har jag gått om tid då Jenny och hennes mamma åker hemifrån typ halv 6 tror jag ;) Så ah packa ner lite grejer, sadla. fixa hennes mat och så om jag hinner men de borde jag göra :) Hoppas hon står lite mer stilla idag och att hon inte skrapar sig i facet som hon har gjort någon gång.. Men få spänna fast henne hårtså hon inte han komma åt med huvet i väggen, de är inte så långt vi ska åka så de gör inget om hon inte kan kasta runt så mycket som 15 minutrarna ;) Bättre att hon står fast och inte skadar sig än att hon inte står ordenligt fast och skadar sig!!

Ah idag blir de samma outfit som jag hade på träningen för Sandra i fredags, Limegrönt och svart ;D Hehe
Får se om de blir lite film, Örnen kanske filmar mig lite om jag har tur.

Puss puss



Kommentar:
#1: Emelie

Vad härlig bild :)

2012-10-17 @ 21:57:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: