2012-10-03
08:50:24

Heeej
Sitter i skolan nu!! Ska ha lärande och utveckling. Anteckna anteckna och anteckna lite till.. Ganska okej dock när man har dator men lite jobbigt ändå! :P

Är ganska taggad till ikväll! Vill rida, för jag red ju inte igår när jag var på dendär kursen. Så jag var ju inte ens i stallet och de kändes lite konstig! Men jaja Ibland behöver man komma ifrån stallet oxå för att verkligen längta tillbaks när de är sånthär gött, tort ljust väder!! Haha


DOCK får jag beslutsångest... För jag vet inte vad jags ka ha för schabrak! Haha PROBLEM.
Men antingen-
JW flagg
HV polo
Exklusiv
HL
Lutar mot  HV POLO eller EXKLUSIV Men exklusiv'et är lite kort och HVPOLO't är litte luddigt.. Haha ahja vi får se va de blir!!

Pusspuss <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: