2012-10-21
22:39:12

God natt
Nu ska jag sova, skola imon!!

Kanske kommer upp en film på mina failade rundor idag?.. Man ska ju inte bara dela med sig av de goda ;) Bloggen handlar ju om mig och Anastasia i framgångar och motgångar och se mesta ni fått sett är framgångar!! Men ska suga lite på den karamellen då jag inte mår bra själv utab att se filmerna :/ hahaha Jaja, mes som jag är. Neeej men asså de är klart de är inte kul att se sig själv sitta och banska på en häst som har en piss dag och total vägrar! Nää Inte kul :(

Chalala nu ska jag sova i alla fall!

Imon så får ÄNÄSTÄSIÄ vila som sagt, Kanske går med henne på kärrbogata lite för att hon ska få röra på fläsket så att de blir mört och fint när MCé donken kommer och hämtar henne... (HAHAH Neeeej va elak jag är. Klart hon inte ska bli hamburgare. De finns inga vita hamburgare.. (HAHA omg jag är trööött)) Nej va lite seriööös. 
Så hon får sträcka lite på benen och inte bara behöva gå i den leriga hagen! ;) Gossigt med en promenix på typ 20 min med :D
 
CHACHA <3

Kommentar:
#1: Emmy

Fyfan vad normal du e.... Lite överdrivet trött eller? ;)

Svar: HAHAHHA NEJ
Jennifer Ekberg

2012-10-21 @ 22:51:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: