2012-10-26
23:57:07

god natt
imon så åker vi till stallet ganska tidigt efter som att jag ska raka. Och de blir helrakning! Änvänder heldre att extra täcke än att hon ska se ut som en halv isbjörn och en halv häst! Så då ett fleece täcka under vintertäcket då istället ;) Efter som att hon står på lösdrift (om de är någon som missat de) Så är de ju som att vara ute dygnet rut och de är ju ganska kallt! Efter som att vi rakade hajen mitt i vintern förra året så kunde vi inte raka över korset då de är stor risk för korsförlamning eller va de heter! Men nu när vi rakar Stasia såhär tidigt så hinner hon ju vänja sig vid kylan när den blir lägre och lägre! Så då lägger jeg som sagt på extra täcken så att hon inte ska frysa! ;)

Ett Hjärta eller en smile på rumpan! Har inte bestämt mig än! Men lutar lite åt smile för de är de inte många som har! xD Hjärta har ALLA! Men vem vet kanske hjärta på ena sidan och smile på andra? Nää Hahha vi får se! Kommer ju troligtvis raka henne till våren igen så de gör ju inte så mycket om hon ser lite rolig ut! De är ju kul att kunna skratt åt sessan lite ;D Haha Men men vi fåår seee ;D

Puss puss, Nu ska jag sova!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: