2012-10-24
21:51:26

10 Sanningar
♥ Jag hatar fol som har blogg och BARA skriver när de går bra och skiter i att skriva över huvud taget när de går dåligt!

♥ Innan jag dör vill jag ha gips på arm/ben eller likande.

♥ Jag är osäker när de gäller "högre" hinder 90cm-1m.. Måste träna på de!

♥ Innan jag dör vill jag träffa Maria Montazami!

♥ Jag tycker att skolan är rolig!

♥ Jag måste ha mina hörlurar på bussen och tåget på morgonen för att vakna upp!

♥ JOm folk skadar sig så får jag ont eller blir ledsen. Jag behöver inte ens känna dom!!..

♥ Jag var ett riktigt disney channel fan förut.. Men kollar knappt på de längre! Hinner aldrig!

♥ Jag vill INTE äga någon häst nu. och kommer torligen inte vilja göra de sen heller. Då jag gärna byter häst och rider mycket olika. För då kan man "byta"

♥ Jag kan tänka mig att ha flera hästar! Jag hade gärna velat ha en ung D-ponny och en läromästare Storhäst + Anastasia! Fast jag vill inte äga någon av dom! ;))
 
 
JÄÄÄSSJÄÄÄSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: