2012-11-06
10:42:24

Sry
För att jag inte bloggade igår men när jag kom hem från skolan så stack jag dirr till stallet. Åkte upp med Bro och så gick jag hem. När jag kom hem så somnade jag typ halv 7 och vaknade typ halv 9 och sen så va jag pigg... Gah somnade inte för än vid typ 12. Men jaja. Får ju gå och lägga mig tidigt idag och förhoppningsvis inte bli väckt så jag får sova! För jag e trött!!! HAHA


Men nu har vi rast i typ 20 minuter till vilket är lite segt då vi är hungriga men ska inte äta förän efter nästa lektion.. Och efter de vid typ 1 så ska jag på Hälsoundersköning.. Haha bläää!! MenMen!

Ska försöka blogga lite lite mera sen. Men troligtvis så ska jag rida, och då blir de lite ont om tid. men vi får se var som händer!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: