2012-11-12
21:15:04

Kommer aldrig tina igen...
Seriöst, jag fryser så sjukt mycket efter 5 timmar i stallet med lite för lite kläder och sen i slutet stod jag bara stilla i ridhuset och kollade på lektion!
Jag tycker att praon idag har vart kul. Vi har gjort de mesta utom att mocka.. Haha skönt. Eller neeej skoja lite, mockade ridhuset... Men de är inte samma sak. Vi borstade alla jätte långhåriga ponnysar efter att dom rullat sig i leriga hagar.. Asså har aldrig vart så dammig i hela mitt liv! xD HAHA shit asså!
Har dock lite funderingar på en sak.. Men men de är inget jag ska bry mig om egentligen, tror jag.. de är ju deras val!

Men men nu ska jag värma mig och hoppas på att jag kan bli varm igen! Och så vet jag att jag ska ha massor med kläder på mig imon! Så jag slipper stå och frysa och spänna mig. 

Btw så var de en ponny som var ganska lik anastasia, dock va huvet lite grövre och halsen lite mindre musklig! Och sen va den jätte lång hårig! Men annars så! ;)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: