2012-11-20
15:16:43

Johnny Bulls
Emma Om:
Kan du visa bild på 
Dina johnny bulls och berätta hur dom är?

Orkar inte ta bild nu, efter som att jag sitter i skolan, Men jag visar en bild på dom jag har längst ner i detta inlägget!
Jag tycker att dom är sjukt sköna och bra kängor som är varma utan att ha massa ludd och skit i! ;) 
Dock är dom sjukt stor i storleken så om du ska köpa ett par så köp en storlek mindre än va du har på vanliga skor. Jag har 38 i vanliga fall och tog 37 på Bootsen och dom är ändå lite stora vilket inte stör mig så mycket! 
Johnny Bulls Bikerboots Svart
Jag rekomenderar verkligen att ha dessa nu i vinter för dom är varma (Och efter som att dom är såpass grova så får de plats en extra sula eller tjockare strumpa) och riktigt snygga! :)


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: