2012-11-07
11:26:27

Hejsanhoppsan
Är sjuk. Eller jag vaknade och fick migrän i morse F*CKMIGRÄN!!!
Ahja, så fick va hemma. Sov 3 och en halv timme mer än vad jag brukar göra vilket var ganska skönt då jag är fett trött hela tiden!!
Men nu sitter jag i soffan och kollar på Mysteriet på Greveholm och myser med Zlatan.
Kom precis på att jag har glömt att svara på frågestunden jag hade för typ... huur längesedan som helst, Men jag tänker ta de skriftligt för orkar inte prata.. Haha Och sen ska jag skriva ett inlägg om en annan sak!
Efter de ska jag ta Zlatan på en promenad upp till stallet för att fixa i stallet och sedan går jag hem igen! LIte frisk luft är alltid gött!!

Jaja, nu ska jag sätta mig och svara!! ;) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: