2012-11-12
09:01:34

Här ska de stå en rubrik
Jag ska bara ta på mig andra kläder, sedan ska jag sätta mig på cykeln och trampa upp till stallet. Jag tänker ta en annan väg till stallet idag som var kanske 5-10 minuter extra för att slippa stöta på älgen!! Haha!
Nej men jag är seriös! Den vägen är dock inte lika backig så de har nog hyffsat fort ändå . Tar ju såklart samma väg hem, så de blir lite extra motion, men de är ju bara braaa :D

Ja, Stasia hoppas jag inte är svullen nu när hon stått utan lindor, de återstår att se! Hoppas hon när smal och din på benen på blir de lite mer trav idag!! Och galopp på onsdag eller torsdag om de går som planerat ;)

Puss puss, hörs :)

Kommentar:
#1: Emelie

Åh älskar din header !! Vem har gjort den??? :)

kram <3

Svar: Emelie Williamsson :))
Jennifer Ekberg

2012-11-12 @ 10:06:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: