2012-11-02
00:40:45

Förlåt att jag inte har bloggat idag
Men dagen har varit helt hejsansvejsan typ... Började med att jag försov mig, Skulle gått upp runt 9 men vaknade halv 12 utav att pappa väckte mig.. Jag och Emmy skulle rida halv 1! Haha Smsar henne och frågar om vi kan rida 1 i stället men då hade hon oxå försovit sig och vakna utav att jag sms bomba henne xD
Så vi tog följe upp till stallen och så red vi vid 2 istället.

Ja,, Ridpasset var väll inte de västa men med tanke på att detta var första Bommar/upphöjdabommar och ett litet hinder på 2 veckor och hon va pigg och ville hoppa men ändå va helt snurrig så gick de väll bra.. HAHA
Nej men hon va lite hejsan svejsan och då blev jag lite frustrerad, Men jobbade sjukt mycket i galopp så jag hoppas att hon har träningsvärk imon för annars är de något galet, haha ;P Men vi hade en linje på 25 m med två upphöjda bommar på kanske 40,50cm och så skulle jag se hur många språng jag fick in och ni kommer typ inte tro mig... JAG FICK IN 15 :D HAHA Snacka om att kunna korta sig!

I slutet av passet började de dock spöka. Hästarna blev hel spända och gick och tittade in i ett hörne  vid utgången som dom inte tittat på alls under hela ridpasset. Lampor tändes och släcktes i taket och allt blev bara helt as läskigt.. Så jag och Emmy skrittade runt och häll hand och var jävligt livrädda... HAHA

Sen rida hem utan jacka eller något i regnet, efter de så skulle jag cykla hem i regnet..(Då hade jag dock jacka) snacka om att jag var blöt och kall.. Men sen har jag BARA chillat på livet. Gött!! DÄR av ingen bloggning idag! HAha 

nuu blev de ganska mycket så hoppas ni orkar läsa min Kaotiska dag! XD
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: