2012-11-12
21:24:00

Anastasia
Idag va hon bara liiiiiiiite svullen på ena bak men de gick ner nästan helt när jag ahde ridit vilket var bra! 
Hon va super fin idag oxå. Helt amazing ponny! Travade lite mera och gudars min skymning så fin! Jag kanske alltid borde rida barbacka!! ;D Haha


imon blir de ännu lite mera trav om allt fortsätter gå enligt planen! För idag bleb hon utsläppt så nu får hon gå ute i hagen! De va så himlans fint väder idag och benen va så pass bra, Så då kände jag att då får hon gå ut så får jag se hur hon är imon! Så får vi se hur vi gör efter hur hon ser ut! Haha Komplicerat, men får se och testa oss fram lite vad som är bäst! Hon kommer att vara instänngd på nätterna när jag går i skolan som vanligt och jag kan låta henne stå inne efter att jag ridit och hon är ren på benen och så, så sälpps hon ut på dagen! Tror de blir bästa så!

Men nu ska jag sova och ni får ha de så bra så hörs vi imon! :)

Btw, Hahah jag åkte "älgvägen" hem idag men jag dog inte! De läskiga är ju att den kan va VAR SOM HELST när den virrar omkring. Lixom stå mitt på vägen i en kurva eller vad som! Sååå.. Ah jag var livrädd när jag cykla hem! xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: