2012-05-08
22:21:57

Uttaget ur - dom där sakerna om sig själv grejen.. Fattar ni?
5 Negativa saker och 5 positiva saker om MIG

Negativt

- Jag bli VÄLDIGT lätt överspidad när jag får i mig socker.. xD

- När jag inte vill något eller att något gått dåligt så kan jag gå och ellta de för mig själv hur länge som helst!!

- Jag HATAR läskiga filmer som går på TV-n!! De var något på TV-n just men jag tog upp Datan över så jag inte såg va som hände..

- Jag avskyr folk som SMS'ar en massor men inte vågar komma och prata IRL

- jag är väldigt blyg med folk jag inte känner så bra!

Positivt


- Jag skrattar åt de mesta ÄVEN om de inte är kul!!

- När jag bestämmer mig för något så gör jag de oxå!

- Att jag nästan är bra på ALLA sporter

- Jag älskar att "träffa" ny kompisar! :D

- Vad ska jag skriva här?... KOmmer ju inte på något mera???????????????????????????????????...




hahaha FAIL..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: