2012-05-30
19:46:17

JAG KLARA DE, JAG KLARA DE OLÈÈÈ OLÈÈÈ OLÈÈÈ
Jag klarade orienteringen :D

Fick 7/8! Men 4 som jag inte hittade hittade ingen annan heller så jag fick ALLA rätt och alltså blir de ju MVG... 
Men asså jag skiter i de, Jag r fett glad att jag kom runt banan och klarade kontrollerna, Trodde jag hade fel på i alla fall 2! Som sagt gick de Jätte bra, De var dock ganska varmt att Springa som en gasell genom skogen!
De vart inte så tråkigt men de vart inte kul heller! Dock var de ganska kul när alla bah: Vi hittar inte 2:an och vi har letat AS lääänge! Så hittar jag den med en gång! 
Vi gick åt 2 olika håll så dom ena tog 1-8 och dom andra 8-1 och jag fick 8-1 och när jag precis tagit 3:an så kommer några killar och bah vi har bara gjort 1 och 2.. för att dom letat efter 2:an så länge! Men de va tydligen svårare att hitta den från andra hållet! 
Men ahja jag var tycp 3:dje in i mål och första tjejen-Dock utgick jag som första tjej.. HAHA men ändåå XD

AHJA, Inget ni bryr er om ändå XD Men nu vet ni :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: