2012-05-27
21:13:29

AJ som F*N
Fick lite tid över mellan städandet och gästernas annkommst så då stack jag ut och sprang. När jag kommit halvvägs så springar jag om en tant som var ute och gick med sin hund, och när jag sprungit om henne så sprang jag kanske 7 M och sedan snubblade jag och tappa balansen helt så jag sprang ju en bit så där framåtlutad, och sedan stupade jag..... (Hhaha) Pinsamt att tanten såg mig och satan va ont de gjorde, men jag stälde mig upp och fortsatte och tänkte: Nääh de gjorde ju knappt ont! Men när jag gått/sprungit en bit så började handen dunka och blöda :(( Så har typ ett fint sår där nu, Och jag har försökt tvätta de flera gånger, men de gör inte så ont men smutsen försvinner ju fan inte,, De kommer ju bli helt infekterat typ.. -.-''
sen fick jag ett ganska jupt på foten,, presis dör men böjer... AJAJ
Och sen massa skrap på benet ...

INTE OKEJ ATT JAG ALLTID SKA HA SÅN SJUK OTUR MED ALLT...!!!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: