2012-03-20
19:18:39

Långtur
Jag red Hajen och Emmy ledde Clinton!
Vi var ute i Ca 1 timma och 30 minuter, vilket var väldigt mysigt, Pratade och sjöng och hade kul!!


Emmy skulle ta lite kort på Hajen och Clinton, Men när Emmy skulle ta på Clinton så tog han mulen och bufade på Emmys hand som hon höll vid ansiktet så den flög iväg och gjorde typ 1000 volter, Trodde jag skulle dö av skratt xD Såg så sjukt fult ut!! Men Mobilen var hel :D

Efter en stud så kom vi ner på kärbogata så Kramade jag Hajen och då åkte min mobil ut ur min ficka, Så stannade jag och började skratta AS mycke lik så Emmy, Men jag la mig ner på halsen på Hajen och Började glida åt sidan, och så skrattade jag så sjukt mycket så jag bara gled mer och mer, och orkade verkligen inte dra mig upp.. HAHA så jag åkte av och satte mig mitt på gatan XD Men Mobilen var Hel... eller den gick inte sönder mer :P


Men när jag satt där på marken så kom de la en bli såklart... Så började han i bilen tuta.. :oo
Vi var ju så klart på väg att flytta oss när vi såg att han kom, men han trodde la att vi bara skulle lyffta hästarna åt sidan på nolltid.. Men när han körde förbi så ruskade jag på huvudet och då stannade han och bah:
Vill du något eller?
Jag: TUTA INTE PÅ FOLK MED HÄSTAR!!!
Gubben: NI VAR JU IVÄGEN!
Jag: DUHH,, VI VA PÅ VÄG ATT FLYTTA OSS, VI SÅG ATT DU KOM, DU BEHÖVER FAN INTE TUTA!!!
Gubben: JAG TUTAR HUR MYCKET JAG VILL
Jag: Ah men du blir fattig om de händer något nästa gång!
Gubben: De kostar ingenting att Avliva en häst!! 
Jag: OH JO DE GÖR DE..  
Hahah Så smälde gubben igen dörren och åkte iväg XD


Jag kan ju bara säga att de kostar en jävla massa att avliva en kanin, så Ahh och jag tror att gubben skulle behöva en ny bil med  ;))!! AS FUL VA DEN XD!!






Nu blev de långt, Hoppas ni orkar läsa ;)

Kommentar:
#1: Emmy

Gubbjävel.....

2012-03-20 @ 20:03:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: