2012-03-27
21:57:09

De var ingen ponny :P
De var en stor häst :)
Maggie(Stav) Jätte jätte fint fux sto på 160,något?
De vat tanken att jag skulle se när ägaren red och sedan skulle jag hoppa upp efter ett tag, men jag fick hoppa upp redan på uppvärmningen, och OMG va fin den var i dressyren, och jag lös upp som en sol när häste flyttade för skänkeln (Vilket hajen inte kan) Och herre gud va fin den va i dressyren, Eller vissa svagheter hade den ju, men vilken häst har inte de???
Vi trav och galopparbetade ett tag, och jag blev heeelt förälskad! Sedan började vo hoppa lite på 2 små kryss, och de kändes så ovant mot Hajen som hoppar så fort över hindrerna och denna hoppade så långsamt över på något sätt ;)
Blev helt förälskad igen, så fick fortsätta om jag ville, och alla tyckte de så jätte bra ut!! å de gjorde jag och jag satt och sken som en sol hela tiden, och jag kände verkligen OJ vilken Jennifer häst, Lite studsig och så men ändå snäll och kontrolerbar!!!!
Hoppade en liten barna och den gick med skita bra, till sista hindret... HAHA blev ett litet missförstånd, så hon kom väldigt nära, och kom typ mitt i hindret, så hoppade den över alla bommar, så jag flög fram på halsen och hon fortsatte att galoppera, men jag kom tillbaks i sadeln och fick stopp, så kom jag bara igen och de blev Super!!
Hoppade något hinder på 110, och något på 105!
kändes FINT FINT asså!!

Men Dock fick jag blåsor på BÅDA ringfingrarna, och när de blev missförståndet så drog hon tyglarna ur händerna på mig så blåsorna revs upp... AAAJ
KOmmer ALDRIG mera rida Henne utan handskar!! NEVER!!



Har ingen film och inga bilder tyvärr, men får fixa de nästa gång jag ska rida henne ;)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: