2012-06-09
18:58:42

Något jag stör mig på enormt!
När folk skriver (tillettexempel) : Åh nej jag fick ett pet i omhoppningen i LB:n men hade snabbast tid så jag hade lätt vunnit. 

JA, du kanske hade snabbast tid. Men om man tar en sväng och hästen river så blir tiden snabb, men de spelar ju ingen som helst roll om du inte är nolla! Och om du inte tagit den vägen så hade hästen kanske inte rivit och då kanske du inte haft den bästa tiden längre...

Klart man blir sur om man får ett pet och har den snabbaste tiden, Men du eller hästen gjorde ett misstag - ta de och gör om de bättre nästa gång och se till att vinn då! Men de hjälper inte att skriva att man hade den bästa tiden och SKULLE vunnit.. För nu blev de inte så efter som att du rev. Man kan istället skriva att jag fick tyvärr ett pet då jag hade snabbast tid!

Jag blir bara irriterad när jag ser sånt ska jag meddela. Men jag kan erkänna att jag gjort de själv, men efter att ha läst en blogg där personen skrivar så ganska ofta så märker man hur dumt de låter.  
Om de vart jag som vunnit och ser/hör att de är någon som skriver : Jag har sekunder bättre än ettan och hade lätt vunnit om jag inte rivit. Så hade jag blivit lite irriterad då jag kanske gjorde en bra runda och nollade och vann, och så kommer någon som gjort en Bra/dålig runda men rev och säger att om den inte rivit så skulle den lätt vunnit!
Då hade jag nog mer tänkt att SYND ATT DU HÄST REV, MEN FÖRSÖK NOLLA NÄSTA GÅNG DÅ... NU VA DE JAG SOM VANN OCH DU REV. PUNKT SLUT!



Ahja,, Hoppas ni vet va jag menade i alla fall ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: