2012-06-22
23:51:44

Lista som jag låna av Emmy! ;)

Hur började det:

 

1. På vilken klubb började du rida? jag red på ARS några få gånger, Men började rida på riktigt på NÄÄS

2. Vem gjorde dig till den ryttaren du är idag? Mandus, Kwanza, Hajen

 

3. Vilken häst har lärt dig mest? de va nog Kwanza. Men lärde mig sjukt mycke på Mandus och Hajen med

4. När började du tävla högre än klubbtävlingar? OJ, längesedan? 3-4 år sedan kanske?

5. Vilken häst har du mest placeringar med? Kwanza eller Hajen, Vet inte riktigt

 

Dressyr:

 

1. Vem är den mest utbildade häst du ridigt? Savannah, Men henne kunde jag inte rida ordentligt, Så KWANZA som jag kunde rida!

2. Hur högt har du tävlat? LB

 

Hoppning:

 

1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd? 130 med Savannah

2. Vad tävlar du för klasser? Tävlar inte just nu, Men sist LD LD+5

3. Vad har du tagit för placeringar i år? INGA

4. Vilken klubb föredrar du att tävla hos? MARK, Och Grevagården

 

Häst:

 

1. Vem är den hetaste hästen du ridigt? Hajen, Maggie

 

2. Vem är den starkaste hästen du ridigt? Maggie, Savannah

3. Vem är den minsta hästen du ridigt? Curella Shettis som jag red när jag hade Mandus med

4. Vem är den hästen du tävlade först i dressyr med? Jaguar KM. Och Nikita Lokal

6. Vem är den häst du tog din första placering med? Kwanza

7. Vem är den häst du tog din senaste placering med? Hajen...

8. Vilka hästar har du tävlat i lag med? Kwanza, Hajen, Maggie, Savannah

 

Antingen eller:

 

Häst/Ponny

Dressyr/Hoppning

Utomhustävling/Inomhustävling

Rida för att vinna/Fisrida

Säkerhetsväst/Utan

Vitt schabrak/Personlig färg

Ridstövlar/Chaps

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: