2012-06-06
21:04:28

KM/CR på Gråbo idag
Så jag åkte dit och tittade då Icka hoppade maggie(som förövrigt va frisk typ 2 dar efterHAHA).
Fotade en massor!!







Vill ni som har mig på FB se flera bilder så finns de ett helt album med bilder på min FB sida -Jennifer Ekberg




Efter vi vart på gråbo så åkte jag mamma och Zlatan upp till stallet där vi hade Hajen, Så vi pratade massor med Kristina och Kalle, och Zlatan fick bekanta sig med några av vovvarna där uppe vilket var väldigt bra!! Han var super mesig och bara skrek när vi kom, men när vi skulle åka så hoppade han runt och lekte med Bambam och han ville inte åka hem! xD Haha
Trevlig att hälsa på där uppe och jag saknar de stället så sjukt mycket!!!





Kommentar:
#1: Annika

Fina bilder :)

2012-06-09 @ 10:53:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: