2012-06-03
15:20:00

Gästbloggare - Filippa Gammelsaeter
Hej alla Jennifers läsare, Jennifer är på Klassresa och då ville hon att jag skulle gästblogga här!

Jag heter då Filippa Gammelsaeter. Rider och tävlar hoppning på Ponny. Har haft världens bästa 2 år med världens bästa c-ponny OkayBolly. Vi gick från 0-100 seriöst. Hoppade upp till LB hoppning med placeringar och var så häär nära på att starta LA. Men det kom förhinder och det blev helt enkelt inte så.
Nu har jag fått hem en maxad D-ponny vid namn Areno. Han Har tävlat och ridits av Klara skatt förut, och de tävlade upp till MSVB hoppning- Nu satsar jag allt på Honom och vi får se lite vart vi kommer. Jag kommer dock alltid ha Bolly kvar i mina tankar. Oavsett vad! Läs mer om mitt liv på Ponnyfreaket.devote.se Där jag blogagr med min bästa kompis Jenny söder!

OkayBolly



Areno

(Klara och Areno)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: