2012-01-03
21:46:19

PunschPralinHoppning
Var de på Nääs idag! O jag hoppade Dunja! Jädrar va jag har saknat den ponnyn vah!! 
Hoppade en 70 och en 80! De var en tidshoppning på 10 hinder!

70= Hon var jätte duktig, dock travade hon lite i mellan men gjorde de jätte bra!!! Kom lite knasigt på några hinder, Men Svände bra och var snabb! Och jag satsade på att vinna efter som 70 är så lågt för både henne och mig!
OCH JA, Vann Gjorde jag :D Haha De var lite oväntat! Men jätte kul, Dunja är såå duktig!!!!

80= Hon var lite trött, och så rev vi 4 så jag red ganska lugnt sedan!
Men Men hon hoppade den rundan bra oxå så de kändes jätte bra!



Gammal bild

När jag hoppat gick jag ner till bussen i regnet, Stod i regnet och väntade, åkte bussen en bit, hoppade av längsvägen vid en buss håll plats ganska nära där Hajen står, Gick från bussen upp till stallet i snöblandat regn, fixade maten och pussade lite på Hajen, Gick hem från stallet i snöblandat regn och BLÅST i 20 minuter -.-
När jag kom en var jag GANSKA blöta faktiskt!! :(( Haha


//Jennifer



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: