2012-02-03
20:56:44

Halt ponny... :(
När jag kom till stallet så tog jag inn henne, så tyckte jag att hon halta så gick jag med henne men såg inget då! Så jag borstade och började brodda, Så hade jag gjort 3 och skulle föra den sista ((Om man står bakon henne SÅ) Höger fram! Men när jag ska lyfta upp den så stegrar hon. Först blir jag lite arg på henne. men sedan så kom mamma precis, så ser jag att hon är helt svullen på insidan av benet så känner lite, men hon stegrar o har sig, så jag får lura henne lite, så jag klapper på vänster fram och sedan över lite på höger. sedan gick vi med henne igen och deå haltade hon...
Så vi släppte över Nikita till Isadoras lösdrifts halva, så fick hajen stå instängd på lösdriften (Hon blir så orolig i boxen och går runt och har mig, så de är bättre att hon står på lösdiften och kan umgås med dom andra fast med ett staket i mellan.

Åsa (Ponnymamma, Nääsare) Kommer och ska biolighta Henne imon, så då kan vi se va hon tycker! (Duktigt folk som kan :))



Ah hoppas inte de är något allvarligt!!!!!


Älskade Hajen <3 Hon ser su sjukt oskylldigt ut med till luriga ansikte, rynkor över ögonen och busiga ögon.. 
söötponny<3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: