2012-02-20
21:42:26

Barbacka
Åkte upp efter skolan i detta äkliga kalla snöväder.. Mockade och tod in henne efter, så tog jag på henne tränset och skrittade iväg barbacka på täcket!! Så samtidigt som jag red pratade jag med min söta vänn Lisa (i headset(stav)).
Travade litegrana på en mjuk grusväg, men de blev mest skritt idag! NEJ jag vet, jag är inte bra på att hålla veckoplaner, men asså står man inte i ett stall med varesig paddock eller Manege så får man ta de som de är ;)
Men Hajen var pigg men ändå sansad och duktig, Och när man rider barbacka så känner man att hon höjer ryggen vilket hon inte gjort innan! 
När jag kom tillbaks till stallet så tog jag av täckerna och borstade henne, fixade hö och mat, så på med täckena och ut i hagen ;)

När jag var klar så ringde jag Petter och frågade om dom skulle kolla på Emanuelsson träningn på Simmenäs, och de skulle dom så då cyklade jag ner dit och kollade på Dom som tränade! Jenny och Emily va med!
Jenny hade Zack och dom tränade på omhoppningssvängar, Och jösses va duktiga dom är Zacken och Jenny!! :D Så riktigt riktigt bra ut!! :))
Emily hade den Galne lilleMAN, och ja man an inte säga annat än att han här personlighet! Men jag tyckte att Emily löste de super och låsades som ingenting när han va lite galen ;)
Ducktiga wissenare helt enkelt!!!

Sedan skulle jag egentligen åkt hem, (Igemon en skog..) Men de vågade jag inte, så jag väntade på att johanna och petter skulle rida färdigt så gick jag med dom tillbaks igonom skogen ;)


Ganska Go Kväll Faktiskt :))

Kommentar:
#1: Jenny

Thank you broh :)

Pluttisen var duktig idag, finfin hest <3

2012-02-20 @ 23:27:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: