2012-12-23
01:48:00

PowerWalk
Är bland de skönaste man kan göra. Med musik i öronen och bara gå, Titta på omgivningen osv.. Haha. Livsnjutare (Check)
Nej men asså seriöst, Man motionerar på ett kul sätt som ändå inte är så himlans jobbigt. Man ska ju inte gå och dra benen efter sig. Men att gå i ett högt tempo är inte alls lika jobbig som att springa men de är ju typ lika bra. Så Jag föredrar att gå. (haha därav min kondition kanske...)

Men i alla fall så var jag ute och gick med Zlatan i typ 1 timma förut och han var inte så mycket för att sniffa iag så vi hade ett ganska bra tempo rakt igenom!
Imon så går jag förhoppningsvis samma runda fast utan Zlatan så de tar nog en 10min-Kvart mindre när jag går själv! Men de är RIKTIGT skönt att gå och rensa tankarna med musik faktiskt :))

Så ni som inte gillar att springa UT OCH GÅ. 
Och ja, När man väl ska ut så är de segt, men när man väl kommit ut är de gött. Och när man kommer hem så känner man sig så OTROLIGT duktig! :D

_______________________________________________________________
Nu ska jag i alla fall sova! 
GOD NATT

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: