2012-12-08
16:14:20

Pojeken i randig Pyjamas
Ska snart kolla på Pojekn i randig pyjamas och gotta ner mig i min säng!

Var i stan förut och köpe gran, Och fick även AS snygga byxor av mamma som jag får i julklapp :D Glömde såklart köpa mössan, de viktigaste av allt. Men ger mamma pengar på månda så får hon köpa den till mig. Ska även få ett linne någon dag som jag ska nästa helg när klassen ska hem till en tjej i klassen ;) Fett snyggt är de. Ska även ha de på jul och kanske Nyår :D

Dess byxorna var de, Och dom satt så perfekt. De är svårt att hitta byxor till mig som sitter sådär extra bra. Då jag är svankrygg och smal. Måste ha skärp på ALLA mina byxor. Men dessa satt helt emormt bra över allt (Kommer nog få ha skärp ändå men haha...) Riktigt snögga är dom oxå!!
Pöss på de! Har Btw spanat in domma ett tag. LOVE Äntligen mina fast jag inte får dom för än om typ 2 veckor :D

Kommentarer:
#1: Daniela

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-12-08 @ 20:28:21
#2: Anonym

åhh den filmen är så sorglig... :'(

2012-12-09 @ 11:55:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: