2012-12-29
19:52:54

Oj jag har inte ens...
 
... vart inne här idag. Helt lagt bloggen åt sidan och inte kommit ihåd den idag. men de är så när man inte får några ideér som man kan blogga om, då hamnar den utanför lixom :P Ahja inte mycket att göra åt saken just nu. Men ska försöka skärpa mig!

Nu är jag taggad för morgondagen och jag berättar imon efter jag ridit va de är förnågot. Men ni kan räkna med filmer för mamma ska filma! :) Går upp kvart över 8 typ. Åker till stallet halv 10 och träningen börjar 11. Så de blir lagom med tid. Ska sätta på mina stigbyglar så man slipper ändra hål osv i deras. Och sen kanske byta schabrak och så ni vet. Pyssla och hålla på ;D


Imorgon häder inte bara en kul sak utan 2. Men den andre kan jag INTE berätta nu heller och inte imon... Kanske aldrig berättar, ? Eller så gör jag de.. HAHA de återstår att se ;)



 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: