2012-12-28
22:26:54

Nu är de kvällen
... och de enda vettiga jag har gjort idag är att va ute på promenad med Zlatan i typ 35 minuter.
Sen har jag ju så klart vart inne på hästnet 24/7 som alla dagar. Men ja, gör ju seriöst inget på dagarna. Ingen av min friends bor nära och de finns inget att göra...
Imon ska jag i alla fall in till stan och köpa en tröja xD och sen ska jag med mamma till Maxi och Nyårshandla. 

Ska även försöka skriva klart 2012 inlägget imon med så att de kommer upp oxå så är de ur världen. Sen ska jag bara komma på något nytt kul att skriva om. Har ju lixom inga ideér nu och då är de inte jätte kul att blogga då jag endast skriver om vad jag gör på dagarna... Och då är inte speciellt kul att läsa!! :(

Men god natt på er i alla fall!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: