2012-12-21
22:58:00

Navelpiercing
Navelpiercing är något jag har velat ha sen 8-9:an... Men Mamma och pappa har sagt nej och att jag får göra de när jag blir 18.. Vilket jag inte håller med om. För hål i öronen fick jag göra när jag var 6 och de är två hål. Nu får jag inte göra ETT hål i naveln.. 

Visst att jag inte får tatuera mig för de går inte att ta bort om man skulle ändra sig. Men Piercingen går att ta bort och antingen växer de igen eller så syns "hålet" inte.. Så är lite små irriterad faktisk om jag ska vara ärlig.. Haha Men tror jag lyckts övertala mamma..

Ahja i alla fall så vill jag göra de för lite av mina julkappspengar! Göra de istället för att köpa löparbyxor som jag kanske kan göra senare iså fall! För ska jag göra piercingen så är de ju bra att göra den nu så att den läker lagom till när man kan börja bada :D haha

Faith DiamondLillySparkle Faith
Ribbon DangleGolden roseCrystal Faith
DivaInside HeartCute Skulle
så fins och otroligt söta! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: