2012-12-12
20:40:11

lovet är så välkommet
Jag är så otroligt trött på eftermiddagarna, Orkar ingenting när jag kommer hem. Sätter jag på en film t.ex så somnar jag med en gång!
Så ja tack till lov så att jag får vila ut mig så man kan ta nya tag efter julen. Jag är faktist nöjd med mina betyg jag har fått på prov och inlämningar och sånt. Riktigt gött att känna att de är ganka lätt för att jag tycker att ämnena är intressanta och man lyssnar då väldigt bra och gör bra ifrån sig på prov och liknande :))
 Har en inlämning kvar som ska in imon kväll som jag har pyyyyytte lite kvar på så de gör jag klart imon. Och sen har vi ett prov i ridprofilen och sitsar och utbildningsskalan osv. Så de måste jag plugga på till!! Men de om något är riktigt kul att plugga på så de blir nog bra :))

Men i alla fall. En vecka kvar i skolan, Och de är så skönt! Älskar skolan typ, tycker att de är jätte kul. Men lov ibland skadar inte över huvud taget! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: