2012-12-26
22:40:00

I can AND I will
Haha nu ska jag göra mina dagliga situps ca 80styckna och plankan 2x 50sek som jag började med igår xD

Nej men allvarligt, vill ha en snygg mage till sommaren så jag tjuvstartar redan nu. Efter Jul har jag och Jennifre ett nyårslöfte ju att vi ska börja träna och inte äta godis vilket jag är skit taggad inför då jag vill ha en snygg mage och kunna va nöjd när man kikar magen i spegeln osv.. Ah ni hajar läget!
Så jag är så sjukt taggad så jag är ute och går med Zlatan varje dag, och sen så gör jag situpsen osv. Men efter jul så ska jag dra igång på riktigt, verkligen gå långa promenader i ett högt tempo och så småningom börja springa lite, Träna på gym om vi får våra gymkort i skolan osv :D

Vill verkligen vara helt nöjd med med mig själv i sommar när bekini säsongen börjar och jag vet att jag kan om jag vill och inte är lat! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: