2012-12-07
21:40:09

Känner mig riktigt duktig faktiskt!
Istället för att gå ner och poppa popcorn eller ta lite chips så bestämde jag mig för att bara ta några körsbärstomater och när jag har ätit upp dom får de vara bra lixom!
Sedan så dricker jag inte heller specillet mycket läsk på helgerna heller längre utan jag ber mamma köpa LOKA som egentligen är så mycket godare än cola och sånt blää.

Måste verkligen sluta käka godis och sånt på vardagar, som man får av kompisar eller om man har lite småpengar själv. De ska bli slut på de IGEN. Ett tag så åt jag inte godis på 2 veckor på vardagar, och så köpte jag en godispåse som jag hade med på tävling. Så åt bara på helgen då. Vilket kan vara okej!!
Men de är inte så att jag inte vill äta skräp för att de är onyttigt och man blir tjock osv, Även tänderna.. Mina tänder... Haha ni vet va tandläkaren säger.. AJABAJA MED GODIS..
Men då är ju såklart man inte äter de för att de är onyttigt oxå. Vill ju ha en snögg mage till sommaren -13 :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: