2012-12-13
16:41:32

Hemma och nergosad i sängen.
Dagen har vart ganska kall men ändå inte så farligt.
Lyckades ta mig hemmifrån till gråbo rk helt själv utan problem - *Stolt*

Kom till gråbo och mötte alla goa.
Men vi insåg att vi började 11 för Pia hade råkat säga fel. Men de gjorde inte så mycket, vi gick in och satte oss i ett varmt rum ett tag.
Sen när hon kom så fick vi välja hästar och jag tog Epos :D Efter de tog vi in och sen red vi efter att ha fixat dom!**

Passet gick helt okej. Vissa stunder hade hen den perfekta låga formen och jag satt kanon och sen vissa stunder så blev de lite hejkomochhjälpmig med de mesta för han va ganska pigg och lite okensentrerad vissa stunder kändes de som.!! Men i helhet är jag nöjd och de gick bra.

Men kan ju säga att jag kommer ha sån sjuk träningsvärk. För vi har fått rida lätt utan stigbyglar och sen sitta ner och Epos har ganska skumpig trav (inte farligt) så man måste sitta tillbaka och spänna magen, sen red jag även utan stigbyglar i galoppen för att komma ner lite mer på hmn. Så ja.. Träningsvärk är nog att räkna med! Dom försökte jag stretcha i lite utfallssteg, med dom varade inte så länge för de va jobbigt.. HAHA
Sen är de så läskigt för när jag inte ridit på såpass länge så känns de som att man är så sjukt julbent när man hoppar av.. xD


Här är Epos, Fast han är inte sig lik här, Tror att bilden är ganska gamal. Men fin är han den "lilla" Hästen på 170 :)) Hehe
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: