2012-12-18
20:09:06

Gröna saker
Sitter i min gosiga säng och äter Paprika, Gurka, och tomater <3
så otroligt gott och nyttigt för den delen. Perfekt kvällsmat, Man blir lite lagom mätt på lite så vill man eller blir inte sugen på något annan innan man somnar! KANON.
Någon dag när julen har varit så ska jag köpa på mig ett stort lager tuggummi till skolan börjar så ska jag gå runt och tugga på dom och inte äta annat även om någon bjuder på något litet. NÄPP. Jag har mina tuggummin. Jag och Jennifer har bestämt oss för att inte äta godis och sen träna mera, vi ska ha de som ett nyårslöfte typ fast fram till sommaren för vi ska ha snygga magar till sommaren :D

Men i alla fall. Inte mer prat om träning och äta bra vilket iof är kul att skriva om för varje gång man skriver de blir man lite extra taggad till att göra de! Även fast jag äter lite godis och nyttigt även om jag skriver de så har jag dragit ner på de så sjuuukt mycket och efter jul ska de bli stopp HELT!!
För om jag är sugen på något hemma så ska jag äta grönsker och ANNANAS! Perfekt att knapra på om man är sugen på mågot :D

Men nu ska jag gnaga lite på min kanin mat och se om jag hittar något kul att titta på :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: