2012-12-18
17:48:10

en timme kvar i skolan för detta året
 
som ni kanske märker räknar jag ner..
Idag så slutade vi typ 12 så jag var hemma 1. Idag har vi inte gjort mycket. Förutom att dansa juldans, ha en trist matte lektion där vi inte gjord speciellt mycket, och sen så skulle vi parta inför klassen va man gjorde på sin APL. Och jag kan säga att jag HATAR att stå där uppe och prata inför hela klassen.. (De mest jobbigaste man kan göra.) Så jag fick göra de i halvklass så gick de bra :D
Sen så fick vi bara skriva 2 utvärderingar i Hälsopedagogik och Svenska. Sen va dagen slut.

Imon börjar vi halv 9 och slutar halv 10! SEN ÄR DE JUL LOV :D SOVASOVASOVA <333
Men har bara en timma i skolan. Tror dock inte de kommer bli de ens. För dom skulle bara tjöta lite. Hehe ;)
 

Gooaste <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: