2012-12-28
00:25:23

Brist på liv.. och inget att blogga om.

1. Fullständigt namn?- Ella Maria Jennifer Ekberg

2. Ålder?- 16

3. Vart bor du?- I en by mellan A-sås och Lerum typ…

4. Husdjur? 2 kaniner och 1 vovvi

5. Födelsedatum?- 10 maj 1996

6. syskon?- 1 storebror

7. hårfärg?-  Bruno

8. ögonfärg?- Den som de visste

9. längd?- 171,7

10. Favorit land?- Asså typ något coolt varmt ställe. Skulle kunna tänka mig att åka till Hollywood :D

11. Favorit färg?- ROSA <3

12. Närmaste tjej vänner?- Har många.. Men om jag ska nämna en så är de Lisa Norberg <3

13. Närmaste kill vänner? Har typ inga nära kill vänner :P

14.Är du singel eller i förhållande?- Singel

15. Tränar du?- går och mina dagliga situps.. xD

16. Beroende av nått?- Godis L((

17. Röker du?- Nej

18. Snusar?- Nej

SENASTE

19. Person du tänkte på?- Mig själv.. ego som jag är!

20. Person du pussade?-  Zlaaaatan om han får räknas som en person

21. Gången du grät?- När jag började skriva om året och kollade tillbaks på tiden med Hajen <3

22. Person/personena som såg dig gråta senast?- Någon som gick förbi mig på A-sås när jag hoppat med stasia….

VEM

23. Vill du krama nu?- Någon kramgo människa!

24. Träffade du senast?- Några kompisar i Borås om de är utöver Familjen

25. Får dig på bäst humör?- När folk släpper lös och skrattar, drar roliga/tråkiga skämt! Ja, Så jag börjar skratta :P

26. Vet mest om dig?- Oj… Ingen vet allt… Men.. Svårt där

VAD

27. Gör dig glad?- Folk som skrattar och min vovvis :D

28. Gör dig ledsen?- Folk som är så jävla falska och fula mot en vah...

29. Ångrar du i ditt liv?- Nej, Men såklart man ångrar vissa saker man gjort i livet!!

30. Har du svarat ärligt på alla frågor nu?- Jadåå :P



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: