2011-09-24
22:50:32

Träningen
Asså SHIIIT vilken ponny jag har!!!! Helt AWESOME. 

Trändade ju somsagt för Sandra idag. Och de var sjukt längesedan jag tränade. 
När jag travade fran var hon helt seg så tog på sporrar. Och de behövdes när vi sedan örjade flytta dom och lägga volter och så, hon var skit fin. och mjukade upp sig fint dock var ju inte flyttningarna dom bästa men de går framåt varje gång!
Men sedan när vi Började hoppa på långsidan (Vänstra) så blev hon helt knäpp och bara sprang studsade och laggade lite till... Så efter den grejen tog jag av sporrarna... 

Så började vi hoppa på Medellinjen. (Jag har målat den lite mer åt höger men den ska vara rätt upp)
Då blev hon helt jätte lugn och hoppade galant!!. Höjde upp endel och hoppade 115 ca.
Gick över på den högra långsidan, och hon var lika lugn här och hoppade super!!! Hoppade ca 115 här med, och den var även ganska bred!!



Riktigt lyckad hoppträning och de var jätte kul att hoppa lite högre igen och få träna för tränare och få instrktioner.

Måste träna på att komma upp efter hindrena även om de blir högt för jag flyger lixom med fram efter för att hon tar i så när hon hoppar så man flyger och då blir vägarna helt konstiga och slarviga. Så de måste jag träna på men de blev bättre mot slutet. Och detta MÅSTE jag tänka på när de är linjer med korta avstånd. OCH KOMBINATIONER. Som hon river utsprånget, Måste vara blixt snabb tillbaks och hålla upp henne så att hon inte blir flack ut och river. Då är de mycket bättre att hon får ett mega kort språng där inne och får ta i ut istället.
*Vill verkligen ha nollan i LB nästa helg!!! De är ju målet att komma till omhoppning såklart!!! :)

Och sen att hon drar sig lite åt ena hållet när de blir högre typ 115, men de ska vi oxå träna på!! :)


Bilder kommer



///Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: