2011-09-11
21:32:48

resultat LM
Jag var den ända i mitt lag som hoppade LC, då jag inte placerat mig i LB fick jag hoppa lägre villket var väldigt bra i detta tillfälle.
Men jag hoppade ju LB oxå men efter och den var bara individuell. dock hade dom Lc omhoppningen efter LB då dom var tvunga att vänta så att dom kunde se villka lag som gick till omhoppning!!!!


LC: Hon var SUPER fin och jätte lugn och fin, Eller ja lugn med hajen är när de går fort men inte jätte fort! Funkade ändå bra i nääs lilla PD och de känndes inte trångt alls!!
Jag var först ut i laget och ville SÅKLART nolla, Men jag var inte hyyyper nervös ändå. 
Men som sagt var hon jätte fin och lyssnade bra när jag bromsade och gasade. 
Blev nolla, Känndes som en jätte bra runda!!


LB:
Fick ju gå in och hoppa LB, De var samma bana men med en Kombi på 7:an. Hon funkar JÄTTE bra och hoppar så högt och bra så hon hoppar mig ur sadeln. Blev dock lite felbedömning in i kombin, jag ville att hon skulle hoppa av lite längre ifrån då de var Räcke räcke och hon har svårt att få plats, Men bler hel fel så hon tar ett till och kommer nära ut, och få med sig bommen, Men de gjorde ABSOLUT INGENTING ALLS, Hon hoppade och försökte ha sig igenom, och bara de är super!!
Kom runt banan på 4 fel, Men lyckades komma 4:a ändå då de går ganska fort ;P




LC, Omhopp:
Laget gick inte till omhoppning och Bara gråbo nollade så dom skulle hoppat om men dom behövde ju inte de då inget annat lag heller gick till omhoppning!
Men jag går in taggad som stan och vill verkligen vinna. Så jag mesade inte. Allt gick kanon och shit vad hon ställer upp och bara gör de! <3
Hel grym. Går imål och sätte ribban högt. Lisa in efter mig rider fort men river sista då de var för snavt, hon skulle slått mig annas, men för att hästen inte skulle rivit hade hon behövt ta ut lite så ja då hade de ju inte gått med tiden ;PMen men Gryyyym ritt!!
Sedan red ingen så jätte fort, Så jag vann med 10 sek :D HAHAHAHA
Blev alltså en vinst :D


Kom även 2:a i HELA LM individuellt :D Lite förvånad blev jag allt

Kom 2:a med laget idag på Hoppningen
Och 2:a med laget i Hela LM




<3
Kanske inte världens kanonsnyggaste sits men va tusen omhoppningar behöver inte vara stiiiliga ;P



Hon sög mot ett annat hinder så blev lite fel avstånd så hoppade av långt ifrån ;)






Laget

Från Vänster Malin hönsvik, Ella larsson, Klara Larson i mitten med flaggan, Allis lindgen, Jennifer ekberg



Jullan fick en tuggummi rulle ;D

Super duper helg. Ska träna mera dressyr nu så vi kan äga dom på  Dressyr banorna oxå ;D Haha



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: