2011-09-13
21:58:44

Mimmi
Idag var hon super mjuk och fin och jobbade i lågform. Dock var vi ganska många så red i samma varv, och då blev de inte som jag velle riktigt då jag gillar att göra bågar och 8 på ridbanan då de mjukar upp dom i sidorna, Mimmi är ändå  typ 20 år så behövs jobba med att bli mjuk!
Men de gick bra ändå. imon ska hajen få avmaskning så hon får skita ut allt innan hon flyttar till fårgården i kärbogäde(stav) :D


imon får jag se när jag ska rida mimmi, Kanske blir ute då de ska vara hoppträningar i manegen från typ 6 till 8-9 något???
Men de ska ju bli hyffsat fint väder!!!!!




Träffar nog även Amanda imon, Och kan säga att hon fått inloggning och sådant nu, men måste få någon som fixar en header!, NÅGON AV ER SOM ÄR BRA PÅ HEADERS, SOM VILL GÖRA EN? :D
Amanda bloggar imon tror jag ;)

Kommentarer:
#1: Linnéa

Min kusin bor i kärbogärde! haha;p

2011-09-14 @ 14:36:08
#2: anonym

kan du nt berätta vem mimmi är?

2011-09-14 @ 16:11:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: